Bu Blogda Ara

15 Mart 2016 Salı

Yalnızlığım Benim En Büyük Mutluluğum..

Bir yanım git diyor kapısına.. O sana gelmesin, bir kerede sen dene gitmeyi.. En kötü ihtimal alır seni götürür bir yere çay içersiniz beraber.. Üşümeme dayanamaz çünkü bu soğukta, vizdanı el vermez.. Bilirim ben onu..
Bir yanım zorla kaçırıyor beni ondan.. Ona gidince kendimden vazgeçecekmişim, hayallerim eksik kalacakmış gibi sanki..
Sonra durup düşünüyorum.. "O" yoksa eğer hangi hayalim tam olacaksa sanki diyorum, gülüyorum içimdeki gitme dur diyen yanıma..

Sevince gözüm kör oluyor benim. Silip atıyorum herkesi, herşeyi.. En çokta kendimi..

Bu ayrılık olmasaydı böyle şeyler yazacak kelimelerim olmazdı.. Sızım olmasaydı içimde kim başrol olacaktı yazdıklarıma..

Canım çok sevmek istiyor.. inanılmaz sevesim var.. Hani böyle dövse, sövse yine seveceğim..

Sonra şunu düşünüyorum.. Hissettiklerimin onunla alakası yok.. demek ki diyorum kendi kendime; Benim sevesim varmış zaten. Ben onu seçmişim sadece sevmek için.. Amaç sevmekken o sadece araç olmuş aramızda..

Kimseye hesap vermek istemiyorum. Konu hesapta değil.. Ben hayatımda kimmseyi istemiyorum. Sanki çok küçükmüşüm gibi geliyor böyle şeyler yaşamak için..
Zaten ne dersem diyeyim öyle bir aşk yaşadım ki öyle doydum ki bazı mutluluklara.. Ben payıma düşeni aldım.. Fazlasına gerek yok gibi.. Sanki benim bir ömür boyu sürecek mutluluklara hakkım yok gibi..

Doymuşum, payıma düşeni almışım geçmişim bu duygudan.. Şimdilerde tek başıma sevmek daha güzel..

Kimse beni sevsin, benimle mutluluk düşünsün dahi istemiyorum. Tek tabanca mutluyum, huzurluyum hayatımda..

Kimse beni sol köşesine alacak kadar sevmesin.. Benim solum belli, yolum belirsiz. Ben kendi mutsuzluğumla, onsuzluğumla mutluyum..

Mutluluğumuz daim olsun..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder