Bu Blogda Ara

4 Mart 2016 Cuma

HANGİMİZ SEVMEDİK?!

Sanki Müslüm Gürses ölmemiş, bende onun çok büyük hayranıymışımda.. az önce konserinden çıkmışım gibi davranıyorum son zamanlarda sürekli..
Gözlerimin içi çökmüş, ağlamaktan şişmiş ve mosmor olmuş, surat desen beş karış, sevimsiz, huysuz bir şey oldum çıktım iyice.. Tamam yani sevdiğim değer verdiğim herkesten kazık yedim yetmedi birde sevgilimden ayrıldım ( bu kaçıncı baskı dediginizi duyar gibi oldum nedense ) vs vs vs.. ama yani sonuçta durum bu.. Sermayem bu ara bunlardan ibaret ben ne yapayım..
Sürekli edebiyat parçalıyorum.. Her slow şarkıda beş yüz bin tane peçete falan heba ediyorum, sürekli ucuz uçak biletlerinin araştırmasını yapıyorum falan..
Dayanamadım yine. Oturdum akşam akşam bir dünya ağladım dolu dolu.. Ya işin piss kısmı gözyaşım bitti. Yemin ediyorumki tükendi.. Doktor geçen hafta sanal gözyaşı damlası verdi düşünün yani.. Açtım beraberken dinledigimiz Baris Manco - Kayahan şarkılarını, aldım elimede tuvalet kağıdını ağladımda ağladım.. Yetmedi! Canımı daha beter yakıcam ya hani.. Hani mazoşist psikopatim ya azcik, gittim birde doldurdum yatagimin icine zamaninda bana aldigi tum ayi - essek - pelus ne varsa.. Sarildim hepsine agliyorumda agliyorum..
Zaten uykum var, yorgunum.. Ben bunlara sarilir aglaya aglaya uyur kalirim diyordum. Uyuyamadim! Tek kisilik yatakta koskocaman ayi, iki essek, birde damatlik giymis ayi var. Gelde uyu! Totom disarida kaldi. Onlara yer birakicam diye ben yataktan düşme durumuna geldim.
Hayir yani keyfine zaten düşkün bir insanim.. Iki yalandan dizi sahnesi cekermis gibi duygu yogunlugu yasayacagim diye sabah belim tutulmus bir sekilde gidemem ya ise sonucta. Zaten ayrilinca o anlik sinirle cicekti bocekti kolyeydi yuzuktu ne varsa atmistim. Bir bu peluslar kaldi. Kiyamadim, atamadim. Ama en dogrusu sanirim bir köşede durmaları.. Böyle yatağıma almalar falan yakismadi bana.
Yatak oyuncak dolu.. Ben yatagin bir köşesinde ağlıyorum.. Yataktan aşağıya tuvalet kagidi dagilmis kapiya kadar uzaniyo.. Annem görse gece gece " şu odanın dağınıklığına bak valla pasaklısın" diye kizacak..
Offff.. Ben en iyisi kalkayım şu yatağı düzeltip yüzüme maske yapayimda huzurlu huzurlu genis genis uyuyayim yatagimda.
Aşk acisida bir yere kadar yani. Önce kendimi düşünmem lazım.
Ayrıca hangimiz sevmedik çılgınlar gibi?!! Tek acı çeken ben degilim ya...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder