Bu Blogda Ara

19 Şubat 2016 Cuma

KÜFÜRSÜZ HAVA SAHASI

Haberleri okuyorum.. Özellikle aldatılma haberi gördüğümde takıldım kaldım. Sayfayı açtım, hızlı hızlı okudum haberi. Bir marifetmiş gibi sırıta sırıta twitterda paylaştım birde. Haberin içeriği şu; Kadın sevgilisinin onu aldattığını yakalıyor ve adam uyurken canlı canlı adamın penisini yakıyor.! (ıyykk!! ne de iğrenç kokmuştur yanık yanık). Sonra bir durdum kaldım. Kendimi gözlemliyorum. Zaten bugün tüm gün bunu yaptım. Bugün ki görevim belliydi, kendimi izlemek!
 Böyle bir habere nasılda gülüp mutlu oldum bilmiyorum. Zaten son zamanlarda ruh halim pek yerinde sayılmaz.
Tamam yani, kadın haklı. Kopsun bir tarafları ona diyecek bir şeyim yokta... Bunu sen neden yapıyorsun ki be kadın!
Benimde bu kadından pek bir farklı olduğum söylenemez gerçi. Gözüm dönmeye görsün. Kendimi kaybediyorum. İçimdeki kötü kalpli cadı çıkıyor hemen ortaya. Ahhh birde Sulu Kule'de doğmuşum büyümüşüm gibi davranıyorum ki sormayın gitsin.
 Dün sevgilimle ayrıldık. Ben bir çirkefim, bir pisliğim anlatamam. Çevresindeki insanlara ettiğim küfürleri, sıraladığım bedduaları bir duysanız.. "Cıkk cıkkk cıkkkk.. Yazık sana bir de kız olacaksın, terbiyesiz" der, yüzüme tükürürsünüz benim.  Karşı taraf ne kadar suçlu olursa olsun, ister ihanet de adına, ister kandırılma, ister başka bir şey. Ne olursa olsun. Ben neden bozuyorum kendimi onu anlamadım gitti. Ben doğmamış bebeğin ölüsüne laf ettim de ne geçti sanki elime vicdan azabından başka.
Kendime çok kızıyorum... çok.. Ben bu kadar çabuk sinirlenen, öfke kontrolüne hakim olamayan, kötülük yapanlara kötülükle karşılık verebilen biri değildim. Ne ara bu kadar bozdum kendimi ne ara bu kadar kaybettim benliğimi bilmiyorum.
Bir an önce toparlanmalı ve eski halime dönmeliyim.
Bana kim ne yaptıysa boş verdim gitti. Hepsini Allah'a havale ediyorum. Kendimi de eskilerde kalan o küçük kıza emanet ediyorum.
Bundan sonra her hafta ödev vereceğim kendime. Her hafta yeni kurallar koyacağım hayatıma..

Bu hafta yapmam gerekenler şöyle;

- KÜFÜR TAMAMEN HAYATIMDAN ÇIKARTILACAK.
-KİMSEYE  BEDDUA EDİLMEYECEK
-İKİ GÜNDE BİR , BİR ADET KİTAP BİTİRİLECEK
-HER HAFTA MUTLAKA 3 ADET FİLM İZLENECEK
-HAFTA SONRALARI  EVDE YATILARAK GEÇİLMEYECEK
-İLİŞKİ - FLÖRT TAMAMEN YASAK!
-AĞLAMALAR OLABİLİR ELBET AMA UZUN UZUN AĞLAMAYA İZİN VERİLMEYECEK
-TÜM RESİMLER SİLİNMESE DE SAKLANACAK- TELEFON -WHATSAPP YAZIŞMALARI TAMAMEN SİLİNİP TEMİZLENECEK.



Daha temiz yarınlarda görüşmek dileği ile... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder