Bu Blogda Ara

25 Şubat 2016 Perşembe

GIYBET UYGULAMASI


Sıkı durun büyük bir tehlike var! Bizim kızlarla whatsapp grubu kurduk!!!!

Oldum olası uzak durmaya çalıştım şu grup olaylarından. Çünkü safım biraz bu konuda. Diyelim grupta 5 kişi var. İçlerinden biri yazıyor başlıyoruz onunla konuşmaya. O sırada bizim üç kızın işi var tabii, okuyamıyorlar ve cevap veremiyorlar o sıra. Ayyy ben bir başlıyorum grupta olduğumuzu unutup diğer üçünü çekiştirmeye. Elimde değil çenem durmuyor. Parmaklarıma hakim olamıyorum o sırada.. Yazıp - gönderip sonra kaç defa pişman oldum da o ekrana bakakaldım bir bilseniz... Sonra hangi ifadeyi göndereyim, konuyu nasıl bağlayayım bilemiyorum. Al başına belayı. Allah'tan yeni bir güncelleme geldi de yeni yeni smile ler kazandı durum haznemiz. 
Sonra birde korkuyorum o konuşmaları saklamaktan ben. O grup dışından bir arkadaşımızla buluşacağız mesela.. Telefonuma koruma kalkanı geçiriyorum. Tuvalete giderken bile elimden bırakmıyorum. Çünkü o kişiyi seveyim ya da sevmeyeyim mutlaka arkasından konuşmuşuzdur o kızın. Ben gruptakilerin bile dedikodusunu alenen yaparken o grupta olmayanın hiç şansı yok yani. Kız yazdıklarımı görecekte saçımı başımı yolacak diye çok korkuyorum. Allah'tan henüz başıma gelmedi böyle bir şey. Ama yakındır yani, eminim buna. 
Ayrıca ani çıkışlarım var benim. Eğer canım trip atmak istiyorsa ve o sırada whatsapp grubu online şekilde konuşuyorlarsa hiç birinin şansı yok. Başlıyorum tek tek yazmaya.. "Ya kızlar yazıp yazıp durmayın",    "işim var benim çalışıyorum, siz neden bu kadar boş insanlarsınız",     "heyyy sennn! önce bir yazmayı öğrende gel" falan filan derken kan kusuyorum resmen hepsine.. Kaç tane gruptan " eeeeaaaahhhh yeterr beee bıktım sizden çıkıyorum ben gruptan" diyerek sesli mesaj atıp çıktım bir bilseniz..
Hem yok yere gıybet puanları biriktirip cehenneme olan kapıları sonuna kadar aralamanın anlamı yok yani. Ne laflar dönüyor o kız whatsapp gruplarında bir bilseniz.. Erkeklerinki gibi basit değil kız grupları. Al mesela abinin, sevgilinin, kocanın telefonunu. Gir bak bakim whatsapp gruplarına.. 
- Oğlum akşam halı saha maçı kaça kaçtı, unuttum.
- Beyler akşama toplanıyor muyuz?
- Arkadaşlar kış lastiği takma zorunluluğu ayın kaçında bitiyor...  vs ... vs... vs....

Sonra gir birde kendi whatsapp grubuna bak. Kaynanaya sövmeler mi dersin , kocanla olan yatak odası hikayelerin mi dersin, liseden beri görüşmeyip facebookta full takip ettiğin kıza attığın iftira ve çirkeflikler mi dersin.. Allah'ım resmen kazıyoruz biz dedikoduyu dibine kadar. Gittiğimiz epilasyondan, akşam yemeğinde yediğimiz zıkkıma, ilişki problemlerimizle ve dedikodu kazanımızla resmen bir zaman israfıyız yemin ediyorum ki..
Bak bir de şöyle bir durum var. Bu benim en uyuz olup gıcık kaptığım ama en çok yaptığım şeydir aynı zamanda. Grupta tatlı tatlı konuşuyoruz. Sonra bir dürtü giriyor bana. Gidiyorum gruptan bir tanesine birde özelden yazıp arkasından konuşuyorum. Grupta aynı anda yüzüne gülüp kalpli öpücükler gönderdiğim kızın arka ekranda kendisine b*k kafalı smilecikleri gönderdiğimi bilse ne yapardı acaba bana.. Gerçi eminim onlarda bana aynısını yapıyorlardır. O yüzden pişman değilim bu tutumumdan. Ama özelden konuştuğum o diğer kız konuşmalarımızı screenshots alıyor gibime geliyor bazen, ondan da korkmuyor değilim hani..
Ve istediğim kadar kaçayım. Telefonum yine whatsapp grubu dolu! İş için ayrı.. Bir kız grubum için aydı, diğerleri için ayrı, aile içi ayrı grup.. Birde annem zorla kendi arkadaş gruplarına katmış beni. Akşama kadar yemek tarifleri, örgü desenleri vs. Yemin ederim galerim salak saçma fotoğraflarla dolu. Birde üşeniyorum onları silmeye.. Vallahi çökecek telefon, kasıyor artık doluluktan.
En güzeli eski usül Nokia bir takoz alıp -Alo demek için kullanacaksın telefon olayını. Ama bunu yazarken ben bile güldüm kendime. Neyse.. 
 
Ve şunu da gayet iyi biliyorum. Her kız istediği kadar laf etsin dursun, "hayır! ben öyle biri değilim" diye kendini bu konudan sıyırmaya çalışsın. Hepimiz böyleyiz. Aklımız bu işlere iyi yatıyor. İnkar etmeyelim artık. Şu whatsapp denilen gıybet uygulamasındaki kafalarımızı bir birleştirsek dünyayı ele geçiririz, ben buna cidden inanıyorum. Oradaki ince laf sokmalar, arkadan kuyu kazmalar, konuya hakim şekilde odaklanıp grupça konuşulanlar.. Bunlar küçümsenecek şeyler değil!.
Belki güçlerimizi birleştirsek ve whatsapp grup kızları olarak tek bir gruplaşmada toplansak, yemin ediyorum şu ülkedeki terörmüş, Işidmiş, avrupa birliğiymiş. Hepsini tek gecelik konuşmada çözeriz. 
Yaparız, eminim buna..

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder