Bu Blogda Ara

17 Şubat 2016 Çarşamba

Çocukluğuma İnmek Gerekirse (Eski Yazılardan) -_-



Ne zaman eskileri konuşsak birbirimize anlatsak, adam bir başlıyo ben şöyle usluydum böyle akıllıydım yok efendim anacığımın sözünden çıkmazdım.. Samsunda herkes parmağıyla gösterirdi beni... vs..vs...vs...
Eee ben haliyle susup dinliyorum hafiften tebessüm ederek.. Ne zamanki konu bana geliyo hızlı bir U dönüsüyle degistiriyorum konuyu..
Ne dicemki adama? Bende o kadar usluydumki annem ne zaman küçük kız kardesimi uyutsa onun topuklu ayakkabilarini giyer evden kacardim, esmer oldugum ve mahallenin tüm çocuklarını böcek gibi ezdigim icin bana "karafatma" derlerdi... arkadaslarimin anneleri cocuklarini tırmaladigim icin beni sevmezlerdi ve hep anneme sikayet ederlerdi.... Mi diyecektim? Hahhhh!!! Hiçte bile...   -_-😒  -_😒😒😒😒😒😝

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder